نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر

شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر را در این مقاله بررسی می کنیم. آیا شکستگی استخوان های ستون فقرات یک عارضه بسیار جدی و خطرناک است که در اثر عوامل مختلف ممکن است ایجاد گردد؟ اصلی ترین علت ایجاد شکستگی مهره های کمر، به وجود آمدن فشار ناگهانی و شدید در ناحیه کمر می باشد اما ایجاد یک ضربه خفیف مانند سرفه و یا خمیدگی کمر ناگهانی کمر نیز می تواند باعث بروز این عارضه گردد.

 

شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر

برای مشاهده متن کامل مقاله شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر روی لینک شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های ستون فقرات , ,
:: برچسب‌ها: شکستگی مهره کمر، تشخیص و درمان شکستگی مهره کمر , درمان گیاهی شکستگی مهره کمر , طول درمان شکستگی مهره کمر , درمان خانگی شکستگی مهره کمر , دیه شکستگی مهره کمر , علائم شکستگی مهره کمر , درمان سنتی شکستگی مهره کمر , بهترین حالت خوابیدن برای شکستگی مهره کمر , برای درمان شکستگی مهره کمر چه بخوریم ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

ورزش های مناسب قوز ستون فقرات (قوز کمر)

ورزش های مناسب قوز ستون فقرات یا ورزش های مناسب قوز کمر را در این مقاله بررسی کرده ایم. یکی از نکاتی که باید همیشه به خاطر بسپارید این است که ساختار قامتی و پاسچر صحیح خود را حفظ کنید. سعی کنید صاف بایستید و صاف بنشینید. علاوه بر آن انجام ورزش های طبی برای اصلاح قوز پشتی و تقویت عضلات پشتی بسیار کمک کننده است. در زیر به یکسری از ورزش ها برای اصلاح قوز پشتی و یا پیشگیری از آن اشاره شده است. تداوم در انجام این ورزش ها روزی چندبار توصیه می گردد و روند اصلاح پاسچر شما را تسریع می بخشد. سعی نمایید در روز هر کدام از نرمش های طبی که بیان شده است را به طور مکرر انجام دهید.

ورزش های مناسب قوز ستون فقرات

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزش های مناسب قوز ستون فقرات روی لینک ورزش های مناسب قوز ستون فقرات کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های ستون فقرات , ,
:: برچسب‌ها: ورزش های مناسب قوز ستون فقرات , ورزش های مناسب قوز کمر , ورزش برای صاف شدن ستون فقرات , ورزش برای پشت , ورزش برای درمان قوز کمر , بهترین دکتر برای درمان قوز کمر , ورزش برای صاف شدن پشت , رفع قوز کمر در یک هفته , برنامه درمان قوز کمر , حرکات بدنسازی برای رفع قوز کمر , ورزش برای صاف شدن پشت , علائم قوز کمر , رفع قوز کمر در یک هفته , حرکات بدنسازی برای رفع قوز کمر , بهترین دکتر برای درمان قوز کمر , درمان قطعی قوز کمر , ورزش برای صاف شدن پشت گردن , فیلم عمل قوز کمر ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1400 | نظرات ()