نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

رسوب کلسیم در شانه , درمان رسوب کلسیم در تاندون شانه

رسوب کلسیم در شانه و درمان رسوب کلسیم در تاندون شانه را در این مقاله بررسی می کنیم. به طور کلی دردهای قسمت شانه و گردن بیشتر مربوط به آسیب تاندون های این قسمت هستند. یکی از این آسیب ها رسوب کلسیم در تاندون شانه یا تاندونیت کلسیفه می باشد که علت دقیق این بیماری هنوز ناشناخته است. اگر بخواهیم به طور دقیق این بیماری را تعریف کنیم باید بگوییم که همانطور که از اسم بیماری هم پیداست در بیماران مبتلا املاح کلسیم در تاندون های اطراف شانه رسوب می کند و بیمار متحمل درد زیادی می شود.

 

رسوب کلسیم در شانه , درمان رسوب کلسیم در تاندون شانه

برای مشاهده متن کامل مقاله رسوب کلسیم در شانه روی لینک رسوب کلسیم در شانه کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های عضلانی و اسکلتی , ,
:: برچسب‌ها: رسوب کلسیم در شانه , درمان رسوب کلسیم در تاندون شانه , برای جلوگیری از رسوب کلسیم چه باید کرد , درمان رسوب کلسیم در شانه با طب فیزیکی , درمان رسوب کلسیم در بدن در طب فیزیکی , رسوب کلسیم چیست , رسوب کلسیم در شانه , رسوب کلسیم در پا , رسوب کلسیم در بازو , ورزش برای رسوب کلسیم در شانه ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

قفل شدن زانو ، علت‌های قفل شدن زانو ، درمان قفل شدن زانو

قفل شدن زانو ، علت‌های قفل شدن زانو ، درمان قفل شدن زانو را در این مقاله بررسی می کنیم. روی زمین چهار زانو نشسته‌اید و ناگهان می‌بینید نمی‌توانید بلند شوید! یا در حال ورزش ناگهان زانویتان را نمی‌توانید خم کنید. انگار گیره‌ای پایتان را نگاه داشته و نمی‌گذارد آن را حرکت بدهید.

 

قفل شدن زانو ، علت های قفل شدن زانو ، درمان قفل شدن زانو

برای مشاهده متن کامل مقاله قفل شدن زانو روی لینک قفل شدن زانو کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های عضلانی و اسکلتی , ,
:: برچسب‌ها: قفل شدن زانو ، علت‌های قفل شدن زانو ، درمان قفل شدن زانو , علت صاف نشدن زانو , علت قفل شدن زانو هنگام راه رفتن , قفل شدن زانو یعنی چه , درمان خانگی قفل شدن زانو , ورزش برای قفل شدن زانو , علت قفل شدن زانو هنگام بلند شدن ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

نوار عصب دست ، نوار عصب پا ، نوار عصب کمر، نوار عصب و عضله، گزگز مور مور دست و پا

نوار عصب دست ، نوار عصب پا ، نوار عصب دست ، نوار عصب پا ، نوار عصب کمر، نوار عصب و عضله، گزگز مور مور دست و پا را در این مقاله بررسی می کنیم. ستون فقرات محل عبور میلیون ها نورون عصبی است و علاوه بر این نورون ها، 12 جفت اعصاب مغزی (کرانیال) و نیز 31 جفت اعصاب نخاعی در این ناحیه از بدن وجود دارند. هنگامی که یک یا چند مورد از این اعصاب آسیب دیده یا تحت فشار قرار گیرند، فرد با درد شدید در ناحیه کمر و سایر علائم مربوط به آن مواجه می شود. به هر حال، برخی از بیماری ها نیز می توانند علائمی شبیه به ایجاد آسیب در عصب داشته باشند. به همین خاطر قبل از شروع درمان برای آسیب دیدگی عصب، لازم است سایر مشکلات احتمالی که باعث ایجاد التهاب یا درد مزمن برای فرد شده، درمان شوند. تست نوار عصب و عضله یک روش موثر و ساده برای اطلاع از سلامت عضلات و اعصاب در بدن است.

 

نوار عصب دست ، نوار عصب پا

برای مشاهده متن کامل مقاله نوار عصب دست ، نوار عصب پا روی لینک نوار عصب دست ، نوار عصب پا کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: نوار عصب و عضله , ,
:: برچسب‌ها: نوار عصب دست ، نوار عصب پا , نوار عصب کمر , نوار عصب و عضله , گزگز مور مور دست و پا , مراکز نوار عصب دست تهران , قیمت نوار عصب دست سال 1401 , نوار عصب دست درد دارد , نوار عصب دست , نوار عصب دست درد دارد , نوار عصب چیست , نوار عصب و عضله برای تشخیص ام اس , هزینه نوار عصب و عضله ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مرداد 1401 | نظرات ()