نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

ورزش های فیبرومیالژی و تمرینات فیبرومیالژیا

ورزش های فیبرومیالژی و تمرینات فیبرومیالژیا را در این مقاله بررسی میکنیم. این مقاله به بررسی تمرینات مفید برای افراد مبتلا به فیبرومیالژیا و همچنین سایر راه های درمان موجود برای آن می پردازد. برخی از ورزش ها در کاهش علائم بیماری فیبرومیالژیا موثر هستند؛ تمرینات مفید برای فیبرومیالژیا و سایر راه های درمانی آن را بخوانید.

 

ورزش های فیبرومیالژی

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزش های فیبرومیالژی روی لینک ورزش های فیبرومیالژی کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های عضلانی و اسکلتی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش های فیبرومیالژی , گردن درد فیبرومیالژی , درمان قطعی فیبرومیالژیا , فیبرومیالژی گردن , فیبرومیالژیا و لاغری , یوگا برای فیبرومیالژیا , قرص برای درمان فیبرومیالژیا , ورزش مناسب برای فیبرومیالژیا , فیبرومیالژیا و سردرد , فیبرومیالژیا و ام اس , درمان قطعی فیبرومیالژیا , برای بیماری فیبرومیالژیا چه بخوریم , بیماری فیبرومیالژیا کشنده است ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

کمربند طبی برای کمردرد ، دیسک کمر ، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی

کمربند طبی برای کمردرد ، کمربند طبی برای دیسک کمر ، کمربند طبی برای سیاتیک و تنگی کانال نخاعی را در این مقاله بررسی می کنیم. اگر تابه حال کمردرد را تجربه کرده اید احتمالاً استفاده از کمربند طبی برایتان جذاب است. وسیله ای که در داروخانه در دسترس است و می تواند درد را کاهش دهد. باتوجه به اینکه کمردرد از علل اصلی ناتوانی در جهان است، افراد زیادی خواهان استفاده از کمربند طبی هستند.

 

کمربند طبی برای کمردرد

برای مشاهده متن کامل مقاله کمربند طبی برای کمردرد ، دیسک کمر ، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی روی لینک کمربند طبی برای کمردرد ، دیسک کمر ، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های ستون فقرات , ,
:: برچسب‌ها: کمربند طبی برای کمردرد ، دیسک کمر ، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی , کمربند طبی دیسک کمر , کمربند طبی , کمربند برای دیسک کمر , کمربند طبی برای تنگی کانال نخاعی , کمربند دیسک کمر , کمربند طبی برای سیاتیک , کمربند طبی دیسک کمر , کمربند طبی برای دیسک کمر , کمربند برای دیسک کمر , بهترین کمربند طبی برای دیسک کمر , کمربند طبی بعد از عمل دیسک کمر , انواع کمربند طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

دیسک گردن، علائم، علل و روش های تشخیص و درمان دیسک گردن

دیسک گردن، تشخیص و درمان دیسک گردن را در این مقاله بررسی می کنیم. ستون فقرات یا ستون مهره ها از مجموعه ای از استخوان های متصل به هم به نام “مهره” تشکیل می شود؛ این مهره ها نخاع را در میان می گیرند و مانع آسیب دیدن آن می شوند. عصب های منشعب شده از نخاع از سراسر بدن می گذرند و انتقال پیام بین مغز و بدن را ممکن می سازند؛ مغز از طریق عصب ها فرمان حرکت کردن را به عضله ها می رساند. ضمناً عصب ها اطلاعاتی نظیر درد و دما را از بدن به مغز می برند. حال اگر فردی دچار بیماری دیسک گردن شود این عصب ها پیغام درد گردن را مخابره می کنند.

 

دیسک گردن، تشخیص و درمان دیسک گردن

برای مشاهده متن کامل مقاله دیسک گردن، تشخیص و درمان دیسک گردن روی لینک دیسک گردن، تشخیص و درمان دیسک گردن کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: بیماری های ستون فقرات , ,
:: برچسب‌ها: دیسک گردن، تشخیص و درمان دیسک گردن , درمان خانگی دیسک گردن , شایع ترین علائم دیسک گردن , عوارض دیسک گردن , آیا دیسک گردن خطرناک است , دیسک گردن و کمر , تجربیات دیسک گردن , ورزش برای دیسک گردن , دیسک گردن و سردرد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1400 | نظرات ()