نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

ورزشهای مچ پا و تمرینات پیچ خوردگی مچ پا

ورزشهای مچ پا و تمرینات پیچ خوردگی مچ پا را در این مقاله بررسی می کنیم. پس از آسیب دیدن مچ پا، تمرینات درمانی شما را قادر به انجام فعالیت های روزانه می کند. این تمرینات انرژی از دست رفته مچ پا را باز می گرداند. در نتیجه مجدداً انعطاف پذیری گذشته را تجربه خواهید کرد. اما برای دستیابی به این امر، باید، برنامه های منسجم و مدونی را در نظر بگیرید. این برنامه ریزی، سلامت مچ پاها را به شما باز می گرداند و از بروز آسیب دیدگی های مجدد اجتناب می کند.

 

ورزشهای مچ پا

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزشهای مچ پا , تمرینات پیچ خوردگی مچ پا روی لینک ورزشهای مچ پا , تمرینات پیچ خوردگی مچ پا کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: توانبخشی , ,
:: برچسب‌ها: ورزشهای مچ پا , تمرینات پیچ خوردگی مچ پا , تقویت مچ پا در خانه , فیزیوتراپی مچ پا , تقویت رباط مچ پا , فیلم فیزیوتراپی مچ پا , تقویت مچ پا در بدنسازی , کش مچ پا , فیزیوتراپی مچ پا با دستگاه , تقویت مچ پا با کش لوپ ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر شریف نجفی

ارگونومی ، پیشگیری از کمردرد ، گردن درد ، درد مفاصل و عضلات

ارگونومی ، پیشگیری از کمردرد ، گردن درد ، درد مفاصل و عضلات را در این مقاله بررسی می کنیم. فرقی نمی‌کند که در فضای شرکتی کار می‌کنید یا در خانه. همه ما با شنیدن کلمه ارگونومی یاد طراحی لوازم محیط کار، ارگونومی کار با کامپیوتر و موبایل می‌افتیم. این مفهوم یکی از مباحث پیچیده‌ای است که کاربرد آن در حوزه‌های مختلف طراحی محصول، تنظیم نور در محیط کار و همچنین تنظیم صندلی و میز در محیط کار دیده می‌شود. بنابراین در پاسخ به سوال ارگونومی چیست می‌توان ابعاد مختلفی را در کلیه محیط‌ها در نظر گرفت.

 

ارگونومی ، پیشگیری از کمردرد ، گردن درد ، درد مفاصل و عضلات

برای مشاهده متن کامل مقاله ارگونومی ، پیشگیری از کمردرد ، گردن درد ، درد مفاصل و عضلات روی لینک ارگونومی ، پیشگیری از کمردرد ، گردن درد ، درد مفاصل و عضلات کلیک کنید و وارد وب سایت دکتر نجفی ، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی شوید.



:: موضوعات مرتبط: توانبخشی , ,
:: برچسب‌ها: ارگونومی , پیشگیری از کمردرد , گردن درد , درد مفاصل و عضلات ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهريور 1401 | نظرات ()